dinsdag 3 maart 2015

Het begin.

Make your life a story worth telling 💕xx

Dit is een korte introductie van mijn 'blog'.
Ik ben niet zo heel goed in dingen typen als ik weet of denk dat mensen het gaan lezen dus ik probeer mijn best te doen.




Mijn intresses zijn lezen, films kijken, wandellen en ik ben nagelstyliste.
Niet zo heel intressant natuurlijk.
Verder ben ik nu bijna 1 jaar 'paniek vrij', dus heb ik mijn angststoornis overwonnen *yes*.
Maar hier over zal ik soms praten of een artikel over schrijven zodat ik mensen misschien tips kan geven.

Ik hoop dat mijn blog mensen inspiratie geeft, helpt en blij maakt.
En ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. :)


2 opmerkingen:

  1. Goed van je dat je je angststoornis overwonnen hebt, ik weet hoe zenuwslopend het is. Veel succes en vooral plezier met je blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen