donderdag 5 maart 2015

World book day! - Mijn favoriete boekenserie.

IMG_20150228_132117.jpg wordt weergegeven

Zoals ik in mijn intro heb verteld lees ik graag boeken.
En vandaag is het de 18e World book day.
Een dag voor boeken en schrijvers etc over de hele wereld, leuk weetje voor als je dit niet kende.
Dus je mag je favoriete boek/boeken vandaag in het zonnetje zetten!





Mijn favoriete boeken serie ( Series )

Ik ben echt een gek op de Harry potter series. Ik ben nu bezig in de Orde van de fenix.
Persoonlijk vind ik boeken altijd mooier dan films omdat er veel meer uitleg in word gedaan en je de gedachtes van de personages kunt lezen. Als ik een boek uit heb ga ik ook vaak daarna de film van het boek kijken, ik zou dit alleen niet doen als je je eraan irriteert dat het boek vaak heel anders is dan de film.
De Harry Potter boeken zijn mijn favoriete leesboeken omdat ze lekker weglezen en ik ben ook echt al sinds dag 1 dat Harry Potter bestond eraan verslaafd.

Verder hou ik heel erg van de Lord of the rings. Helaas heb ik zelf de boekenserie nog niet in mijn bezit maar dit staat op de volgende plaats op mijn wishlist dus binnenkort lees je hier zeker iets over!

Ik ben een echte fantasie en YA fan.


Kort maar krachtig, en ik ben benieuwd, wat is jouw favoriete boek ?! En welke ben jij nu aan het lezen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten