woensdag 25 maart 2015

Kringloop Book Haul.

Kringloop winkels zijn altijd leuk om tussen de oude spullen te rommelen.
Ik zelf ga eigenlijk alleen voor de boeken erheen, er zijn zoveel verschillende boeken! Soms kom ik met niks terug en soms met 1 of 2 boeken, vandaag zelfs met 4 bijna nieuwe, vraag me altijd wel af wie die weg doet.
Maar ik ben er blij mee!


 Het eerste boek wat ik vond was voor ik doodga van Jenny Downham.
Ik kende de film al en ben dus erg benieuwd naar dit boek
Ik heb 0.50 cent betaald voor dit boek.
Beschrijving:
Wat zou je doen als je nog maar een paar maanden te leven had?
Voor Tessa van zestien is die vraag werkelijkheid. Ze heeft leukemie en nog maar kort te leven. Die tijd wil ze goed besteden. En dus maakt ze een lijst van 10 dingen die ze absoluut nog wil doen. Seks. Autorijden. Beroemd worden. En verliefd.
Het 2e boek wat ik vond is Harry potter En de relieken van de dood door J.K. Rowling.
Deze stond tussen de kinderboeken (?) een foutje denk ik of misschien had iemand hem verstopt. Dit is het laatste boek van de harry potter serie en ik ben nu nog bezig in De orde van de fenix dus deze mag nog even wachten in de kast.
Ik heb 4 euro betaald voor dit boek.
Beschrijving:
De zomervakantie is voorbij, maar Harry keert dit jaar niet terug naar zweinstein. Hij staat voor de gevaarlijke en haast onmogelijke opdracht van perkamentus:
De overgebleven gruzielementen opsporen en vernietigen. Zal hem dat lukken?
Ds laatste 2 vond ik tegelijk ze stonden namelijk bij elkaar. Twilight New moon en Twilight Eclipse van Stephenie Meyer. Deze boeken zijn engels en maken mijn Twilight serie compleet. ( Deel 1 heb ik overigens ook van de kringloop. ) Ik ben vandaag ook meteen in New moon begonnen.

Ik heb 2 euro betaald voor deze boeken.
Beschrijving:
New moon :
Ik wist dat we beide in gevaar waren, maar toch voelde ik me goed, heel.
Ik voelde mijn hart sneller kloppen in mijn borst het bloed ging warm en snel door mijn aders. Mijn longen vulde zich met de heerlijke geur van zijn huid.
Het was alsof er nooit een gat in mijn borst heeft gezeten.
Het was perfect, niet weg, maar alsof er nooit een wond heeft gezeten.
Eclipse:
Edwards zachte stem kwam van achter. Hij trok me in zijn armen en kuste me.
Zijn kus maakte me bang. Er was zoveel concentratie te sterk zoals zijn lippen de mijne pijn deden.
Alsof hij bang was dat we nog zoveel tijd samen hadden.
Wist jij dat het deze week de YA boeken week is? Welk boek ben jij nu aan het lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten